Naprostá ukázka špatného produktu, který v tehdejší době prakticky zabil celý trh. Určitě si možná někteří pamatují termín „augmented reality“, to je takové to vkládání vložených informací do promítaného obrazu. Reklamním prototypem byly tehdy Google Glass. Tohle byl další pokus od konkurenční firmy EPSON a pro jednu pražskou pobočku jsem dělal takový ten produktový pokus, jak ulovit kavku, která si nechá napsat speciální aplikaci pro svoje výrobní potřeby.
Byl jsem účasten několika prezentací, kdy se sešel natěšený top management, kterému to nadšení vydrželo do okamžiku, než si topík nasadil testovací brýle a zobrazilo se mu tohle. Ostudná hračka za bratru cca. 70 tisíc korun.
Podotýkám, že pro natáčení tohoto spotu panovaly ideální světelné podmínky, reálná situace v zasedačce byla daleko horší. Masochista, který to dokouká do konce má v této skeči pro pamětníky možnost vidět, jak vypadalo Jižní Město před 5 lety. Dotyčná společnost na dané adrese stále sídlí a jak tak pozoruji, je stále průkopníkem netradičních vývojových řešení. Před pár dny jsme do firmy dostali reklamní letáček slibující opět modré z nebe (eufemisticky řečeno).