Posláním byznysu je především zaujmout a udržet si platící klienty. A jelikož je tohle věc emocionální, ne racionální, proto to u nás vypadá tak jak vypadá. Like Attracts Like aneb chceš- li tím být, musíš se tím stát. Přístup „seženu klienta a na něm se to naučím” je obecně základní chybou byznysu prvního ročníku střední ekonomické školy. Rozumím tomu, že z hlediska krátkých čísel to vypadá uchopitelně, nicméně jako dlouhodobá strategie je to cesta do nikam. Největším nepřítelem výborného je dobrý. A dobří většinou v byznysu, kde je potřeba bojovat a inovovat, umírají jako první. Protože dělají něco co je často ani nebaví a nevidí v tom smysl. Nejsou připraveni překonávat překážky.
Všichni hledají „KŠEFT“.
„KŠEFT“ je náš největší nepřítel, protože Vám nikdy neumožní být opravdu velicí, excelentní a nejlepší. Proto nedělám věci jenom pro „KŠEFT“ ale proto, že mne baví.