Tohle povídání je možné velice jednoduše ignorovat. Kdybych bohužel podobné chyby neviděl okolo sebe každý den. Aktivity jsou často dělány jen pro to, aby se vygeneroval záznam o aktivitě. To je podle mne velice málo a nestačí to. I když „Korporát“ než padne, snese vše. Včerejší obchodní schůzka u jednoho z klientů mne dostala do kolen. Prakticky bylo řečeno, že zájmy zaměstnance se totálně míjí se zájmy zaměstnavatele. A to se jednalo o “Audiguy”. Tohle video Roberta Němce to nejlépe vystihuje.
“Do tří a půl minuty se mi podařilo shrnout moji přednášku na konferenci Primetime for Internet o strategiích a fázích, kterými zákazník prochází před tím, než něco nakoupí.
Jedna část je sice opáčko marketingu ze střední školy, ale stále 95 % značek a firem nedokáže jasně popsat své segmenty ani jak se výrazně liší od konkurence.
(Robert Němec)”